The Lord Of The Rings The Battle For Middle Earth II Map's



Merhaba Arkadaşlar Bu Gün Size Bir Ekstra vermek istedim bildiğiniz gibi The Lord Of The Rings The Battle For Middle Earth II'adlı LOTR oyununa bir çok eklenti yapılabilmekte.Ben dün gece kendi pc'mde bulunan The Lord Of The Rings The Battle For Middle Earth II'ye map eklentisi kurdum gerçekten harika map lar var sizlerde yararlanın diye Blogda Extralar Adlı Bir Kategori Açıp bu yayını paylaşıyorum.

İnşallah maplardan sizde memnun kalırsınız

Not:Fotoğraf yükleyemedim Nedenine gelicek olursak bir çok map var ve hepsinin fotoğrafını çekmez en az 4 saatimi alırdı siz girin oyuna bakın ama bana güvenin gerçekten harika map'lar var.

Mapları indirdikte nereye atacağız diyenler içinse:

C:\Users\User Name\AppData\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files\Maps



0 yorum: